сряда, 29 май 2013 г.

Тройка с гарнитура !

Taka,някои знаят ,други не,че аз от месец вече съм на промишлен риболов и време за истински рибилов(любителския) spying няма 509601
Само,че вчера докато чистех мрежите дойде да ме види бойното ми другарче Нико.След малко ми вика,,, аз зацепвам,появили са се Албакора(тон).Аз ко да правя,оклюмах се 5f3aea9b1ac1514a8b8f ,че чак ме заболя стомаха от яд,че не мога да отида,но след малко идва шефа и ми казва,че утре ще има фортуна и няма да ходим да пущаме мрежите.
eyeballs_icon веднага последва телефон и Нико още не беше тръгнал dancingHappy_icon така ,че ми се усмихна щастието.Тръгнахме с Никовата лодка ,двамата заедно,защото сега в началото на сезона покрай албакора има и Блуфин,,пак тон ,но този идва тук само в размери от 50 до 200 кила и ако ти удари такъв и си сам 570556 няма вадене.Така,че в началото на тоно-сезона винаги ходим по двойки.Тръгваме от марината в 20,00 часа и 12 мили на вътре.


След 30 минути тролиг и в очакване слънцето да се скрие зад хоризонта,защото тогава започват да гонят излезе първото тонче (всичките бяха десятки) sunglasses2



Тогава тръгнахме да се връщаме назад и след 1 миля тряс още едно и пак на моята въдица dancingHappy_icon вадя го и това и викам на Нико,,ай да си ходим,едно на мен и едно на теб,,,достатъчно ,но ония nono ще влачим още ,,,може да удари някой голям.Какво да правя,,,пущам отново моя тонотрепач super
Рапала,,,страшни worshippy


Не минаха и 15-тина минути и eyeballs_icon още един magnifier
Нико подивя смях ,,вре малака ми вика ,защо само на теб се хващат,,ами защото имам воблеротрепач бре малака му викам аз смях
Ето ги и другите два (имам и други снимки,но са само кървища и затова ви показвам само тези.
Тона,,да поясня,че като се вкара в лодката докато е жив трябва да се заколи и да му изтече кръвта иначе вкуса на месото се разваля а и има опасност от натравяне.Така,че пада голяма касапница,защото като направиш разрез на рибата тя започва да скача и няма удържане,,пък за лодката няма да ви кажа ,че става цялата в кръв spying

Ми това е ,,,очаквайте продължение,,ако мога пак някой ден да се оттърва от мрежите d5b65c17bec10fd80230

Няма коментари: