сряда, 29 май 2013 г.

Дългоочакваната тръпка се повтори!!

Приятели днес се преродих . След 5 месеца и половина пак усетих каква е тръпката,когато ти удари риба тон.Тръгнахме от марината с моят критски приятел Нико към 18,30 и пълна газ,че имахме среща с тончетата ся щи кажа

Направихме 6 -те мили и цъмбур боблерчето във вадата и пълен напред със скорост 6 мили.Както си влачехме изведнъж пред нас делфини 217b315cad77fe98d0aa .Мама им стара си викам,развалиха ни риболова пак и гледам Нико да ми маха с ръка да сменим посоката.Правя аз зовой и нещо подочух като аванс.Обръщам се назад и какво да видя , пръта се огънал и рибата си заминава.Опаааа,къде си тръгнало бе тонче я ела при батко  и почвам то дърпа ма и аз навивам и пак му викам,,,къде си тръгнало бре problems няма оттърване.Напъна counting2 и се предаде на батко .Ми с две думи прекарах си чудесно днес и утре ако е хубаво времето пак.Сега вече ще им скъцам шортите sunglasses2
Снимки много не изкарах пак защото бях сам в лодката пък и нямаше време за снимки не знам Ето тази е най-важната.

Няма коментари: